zondag 18 september 2016

Kellerman Faye

Een serie van 20 boeken die ik gewoon verslonden heb ,een prachtige serie over Peter en Rina en hun kinderen Jacob en Sammy en de familie's erom heen ,de wijze waarop hij trouwd met Rina die joods is en het zelf ook wordt zonder fanatiek te worden vondt ik prachtig ,zijn vriendschap met rabbijn Schulman.de omschrijving van Cindy die we zien inspecteur worden ,haar huwelijk en zelf moeder worden vondt ik prachtig ,ook de uitleg over de zonen van Rina en hun groot worden is mooi beschreven ,ook Marge Dunn past er perfect bij met haar aangenomen dochter ,
de geboorte van hannah vondt ik goed passend en haar zien opgroeien in de boeken vondt ik ook zeer fijn 
de spanning heeft niet afgenomen tijdens die beschrijvingen ,alles werd er zeer passend in ,
in het laatste boek de nr 20 Bloedspel mis ik de kinderen wel en was alleen de logerende Gabe Whitman.
die ze zien als geadopteerde zoon was er wel bij ,
Ik hoop meer te lezen over Cindy en Hannah en de zonen Jacob en Sammy ,van alle personen in het leven van de Deckers in het volgende boek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten